Monday, November 12, 2012

Cerita sempena Deepavali

Posted by mimi at 11/12/2012 12:41:00 PM
Lahir in Puchong.
Membesar in Puchong.
Masih menetap di Puchong.
Tapi org Puchong ni boleh ckp utara ok.

Masa aku skolah rendah, aku agak comel( budak2 semua comel ok ),tapi aku dulu garang,masih garang dalam sesetengah keadaan.siapa ngorat aku,semua aku x layan.sbb mak aku kata,jangan bercinta.

Zaman dulu mana ada enfone lagi..budak2 plak tu..jadi medium kami adalah surat..aku tak pernah dapat surat cinta, sampai la,satu hari..ada budak dtg deliver sampul putih kt aku..aku pun bukak..ayat manis la kot..aku x igt dah..pastu ada keychain..waktu tu aku malu,sbb kawan2 aku ada dgn aku dan berkata,budak tu minat kat kau???dgn nada yg sgt annoy.aku pon bodoh layan perasaan marah tu,baling sampai pecah keychain tu..budak tu lelaki india..dan seorg budak yang baik.jadi, bila deepavali ni,aku terigt plak kat dia.haha!

suka hati korg nak bahan aku ke ape. itu adalah salah satu memori yg aku x kan lupa sampai bila2.

0 comments:

 

kAcA MaTA BiRu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates