Thursday, March 21, 2013

baucer buku

ye.dapat voucher buku.x tau nk beli buku ape.
so,td g melepakkan diri di kedai buku,
biasala aku,suka berangan.beli buku ccna.
ya..i know...ak kuat berangan..tp xpe ar.boleh tlg tmbh collection buku kt rumah ni.

kedai buku tahun ni kebanyakan poyo dan berlagak dan konon strict.
aku tersalah tulis IC kt bahagian nama ja.IC aku sendiri kot. MPH reject, POPULAR reject.
sakai.katanya oh,x boleh potong langsung.kementrian yang buat rules mcm tu.kena cop kt depan dulu baru boleh guna.kurang ajar management korang.penipu.then nak buat rules kne 80% buku at least.20% je alat tulis.majalah ilmiah pon x boleh.sakai,aku bukan beli majalah hiburan!

aku g kedai buku UM,rilek je akak2 tu scan barang2 yg aku beli.
sakit hati aku.
kalau kt MYDIN x kesah pon .lg rm50 aku nk spend beli stationaries kt MYDIN yang x poyo mcm kedai2 buku yg kononnya hebat.lg murah .


No Hugs for Today

No comments: