Sunday, March 24, 2013

mess head

yoooo

stay home doing nothing for about...3 weeks i think?
try to learn few software but end up i did it half way*.i know,shud finish the learning process.i will,but gonna take some times*

bila x dak kerja ni mula la fikir benda bukan2.
haritu sembang dgn kwn baik masa matrik, update perkembangan masing2, keluar la pasal cintan cintun.

adoi, lemah betul aku.
cinta sangat la tak boleh dipaksa(sama macam ak nk tulis post)
dan ak selalu terkena, yang aku suka x suka aku,dan yang suka aku,aku x suka dia.
a friend told me that, tak semua kita nak, kita dapat.

kebanyakan orang yang end up berkahwin bukan cinta hati mereka..benda tu sorg ja yang menang.
dan yang lagi sorg kena menerima dan belajar utk love that person.

hurm...aku kurang boleh menerima benda tu.cant it be both are deeply in love, and get marry and lives happily ever after? owh..terlalu dongeng ...eh?

dulu ak selalu ckp aku x pernah heart broken...atau meroyan bila break up.
sekali ja...and lepas tu, ak x pernah ada serious relationship dah.

ntah, feeling tu dah xde.hilang.pupus mungkin.

and i really need a job, so that i wont have time thinking bout this four letter word.

Hugs

No comments: