Thursday, April 5, 2012

demam burger

semua pun nak kne ikut trend terkini..daki bukit broga la,masuk Sg Pisang la, g air terjun chilling lah.itu bab adventure.
kalau bab pakaian,lagi la toksah cerita. Ini plak bab makan,BURGER.terliur aku tgh menaip ni.
mula2 burger uptown damansara,ni gambo ambek from kawan aku kt fb,shima namanya.hehe.mohon share ye.





ni burger kukus.aku x pernah try ye!damn,bila nak try ni.fuhhhhh...
pastu siap masok paper burger wangsa maju,kt blog cik epal pon ada,dtg pkoi 7,pkoi 9 jugak dapat,xde order online kot.



yang ni,member aku habaq,kat shah alam,seksyen 7.YAZID BURGER.and yang bestnya,bole order online,mest brother ni pakai iPad,online 24/7.yang lainnya burger YB ni drpd yang lain adalah,size dia yang extraordinary! pernah makan burger 1 kg?
x caye ade bege 1 kg? nah g blog dia http://yazidburger.blogspot.com/
and g ar lawan tiap sabtu malam ade pertandingan makan burger.
aku sangat mahu try!

No comments: